[MD-sorular] Serttop'un Kanitini Ele Gecirdik

Mehmet Kaysi mkaysi at gmail.com
2 Ara 2008 Sal 18:13:54 EET

Yazmayayım yazmayayım diyorum dayanamıyorum :))
Biz bunları Lise 1'deki olimpiyatçılara, hatta yetenekli ilköğretim 7-8
öğrencilerine öğretiyoruz (ilk birkaç sayfadan bahsediyorum). Herkesin
bildiği şeyler neden yazılır ki?

Neyse ortada bir emek var. Akşam bir arkadaş gelecek, onunla beraber
değerledireceğiz. Ben tek başıma okumaya sabredemedim :)) Arkadaşla beraber
eğlenerek okuyabiliriz sanırım :))