[MD-sorular] Serttop'un Kanitini Ele Gecirdik

ozcan kasal ozcankasal at yahoo.com
2 Ara 2008 Sal 20:50:18 EET

Buna benzer durumlarda insanların matematikçilerini suçlamalarını ilgisiz davrandıklarını hep duyarız. Tabii ki insanları küçük görmek, önyargı ile yaklaşmak kimsenin istediği birşey değil. Ama burada gerçekten büyük bir haksızlık var. Örneğin, ODTÜ'de odada otururken haftada bir mutlaka böyle birşey gelir, geçen hafta bir kişi geldi ve Riemann hipotezini "çözdüğünü" söyledi. Elinde bir tomar kağıt ile. Tamamen "iyi niyetle" arkadaşı biraz dinledim. Yazdığı kanıta biraz bakmaya çalıştım. Bir ara, tam hatırlamıyorum ne için, birşey sordum. Arkadaş, "ben karmaşık sayıları düşünmeden yaptım" falan dedi, o noktada "tabii ki