[MD-sorular] Tibet Efendi

Şükrü Serttop info at serpa.com.tr
3 Ara 2008 Çar 12:24:50 EET

Tibet Efendi, tanışmıyoruz ama bence sempatik bir insana benziyorsunuz.    Ş. Serttop

(Bu cebir isleri karisik, ideal mideal, insanliga hayri olmayan isler bunlar. Yani cebirci olacagina marangoz olsan daha hayirli is yapmis oluyorsun. Hic olmazsa sandalye yaparsin, millet üstüne oturur. Ideal ne?)

Tibet        --- On Wed, 8/6/08,

Ben matematikte hic bir iddiasi olmayan bir insanim. Ben