[MD-sorular] MD-sorular Toplu Mesaj, Say 59, Konu 1

Sakin Deli sadelikin at yahoo.com
3 Ara 2008 ar 16:34:37 EET

Serttop'un kanitini bir kac gunde anlamam mumkun gorunmuyor ancak bir fikir sahibi olmak icin goz attim ve kanaatimce kanitin dogru olmasi ihtimali hic de zayif degil. Aslinda demek istedigim, tam olarak anlamadan -ve belki de kendimizi, kendi insanimizi 'inferrior' gorerek yaklasmayalim derim ben... Kanitta eksikler ve hatta ciddi yanlislar varsa bile degerli bir caba harcanmisa benziyor.
selamlar.

Sakin