[MD-sorular] Serttop'a sert elestiriler

Ali Ilik ali.ilik at ugent.be
4 Ara 2008 Per 00:14:58 EET

   Dostlar,

   Bazi arkadaslarin yaptigi yorumlari cok sert buluyorum.

   Yazinin edebi dili kotu olsa da yurtdisindaki matematikciler eger
kanit dogruysa gormek isterler.

   En azindan Sukru Serttop'un yasina -Ihsan Yucel'in yolladigi
linkteki fotosuna bakarak- saygi gosterelim. Su ana kadar da
Serttop'un yolladigi tum mesajlar saygi dolu. Matematikle ilgili
makalelerinde de saygisizlik yok. Belki haddini asma olabilir -Ki
haddinin sinirlarini asmaya yeltenmeden onemli sonuc kanitlanmaz- ama
en nazik ifadelerle yazmaya calismis. Aldigi egitim ve ogretimin ona
kazandirdigi butun iyi niyetlerle birseyler ortaya koymus. Ben de
hafif kinaye yaptim evet ama saygisizlik etmemeye calistim, eger
ettiysem ozur dilerim.

   Birden gunah kecisi ilan etmenin anlami yok Serttop'u. Ne oldu da
hemen bazi arkadaslar elit kisilige burundu?

   Kaldi ki su ana kadar Serttop'un calismasini yanlislayan
cikmamistir. Tibet Efendi bir iki teknik noktaya deginmistir o kadar.

   Serttop'un calismasini ve azmini takdir etmek lazim. Bana ikiz
asallarla ilgili bir calsima daha yolladi. Yarin internete
yukeleyecegim. Onlari okuyacak zamanim yok derslerimden dolayi. Ama
nete koyacagim, izin verdi.

   Haziran-Temmuz sulari sanirim, Bursa'ya gidince Serttop'la bulusup
elini opecegim ve kendisiyle dertlesecegiz.

   Bazi arkadaslar Serttop'tan ozur dilemelidir.

   PS. Mehmet Kaysi, Kekeme Kerem sorusunu merak ediyorum. Eger
sorunun nasil sorulacagini bulduysaniz paylasir misiniz?

   Saygilarimla.