[MD-sorular] Serttop'a sert elestiriler

Barış DEMİR barisburcin at gmail.com
4 Ara 2008 Per 02:38:23 EET

Bahsi geçen yazıyı yeni okudum. Sayın Serttop gerçekten bu konuda büyük bir
emek vermeye çalışmış. Doğruluğu veya yanlışlığı üzerine yorum yapabilmek
için en az onun kadar bu yazıyı anlamak gerekiyor. Benim ilgimi çekti.
Umarım hata yoktur.
Çalışmalarınızda başarılar diliyorum Sayın Serttop.

04 Aralık 2008 Perşembe 00:53 tarihinde Kerem Altun