[MD-sorular] Sn. Özcan Kasal'a Cevap

Şükrü Serttop info at serpa.com.tr
4 Ara 2008 Per 15:27:20 EET

Sayın Mehmet Kaysı

İspatın doğruluğu veya yanlışlığı hakkında net bir şey söylemeyip, dedikodu mahiyetinde konuşuyorsunuz.  ''Doğruluğu/yanlışlığı ortaya çıkınca bir matematikçiden daha sade, anlaşılır bir formatta ispatı öğrenebiliriz sanırım''  demişsiniz.  Bu konuda ne yapacağınızı merak eden mi var ki bunu yazıyorsunuz ?

Bu arada şunu da belirtmek gerekir : Bu tarz yazılar yazanların hiçbirisi, henüz benim yarıda bıraktığım akademik kariyerime gelmiş kişiler değiller. Şimdilik yanlış anlamaları önlemek için cevap veriyorum.

Şükrü Serttop