[MD-sorular] Sn. Özcan Kasal'a Cevap

ozcan kasal ozcankasal at yahoo.com
4 Ara 2008 Per 19:09:47 EET

Arkadaşlar eğer Şükrü beyin gönderdiği özetle ilgilenenler varsa ve bazı örneklere ihtiyaç duyarlarsa ekte iki dosya gönderiyorum. Birinde 1-1000 arasındaki P-tipi asal tabanlar ve ikincisinde 1-1000 arası P-tipi bileşik tabanlar ve bunlara ait p, q, r, theta, rho, m değerleri ve dosyada 29. sayfadaki ikinci derece denkleme ait delta değerleri var.

İyi çalışmalar

Özcan