[MD-sorular] Tibet Efendi Asal Sayýlarýn Tanýmýný Versin

Ali Ilik ali.ilik at ugent.be
5 Ara 2008 Cum 19:34:34 EET

   Sukru Bey,

   Bunun bir siniri olmali. Liste uzayip giden tartismalara cok
yabanci degil ama onlar daha cok matematiksel tartismalar. Boyle
atismalarla nereye kadar gidilecek bilemiyorum. Bir sonu olmasi lazim.

   Bence soyle bir cozum olabilir. Bu asal sayi mevzusu ile ilgili
gunde 2 mesajdan fazla atmamak uygun olabilir.

   Saygilarimla.

   Ali

   Kota Şükrü Serttop <info at serpa.com.tr>