[MD-sorular] measure theory

E. Mehmet Kıral luzumi at gmail.com
6 Ara 2008 Cmt 20:44:19 EET

Dediğiniz gibi bir şart lazım.

X sayılamaz bir küme olsun. Sigma cebiri olarak 2^X'i ve ölçü olarak da
sayma ölçüsünü alın. Ölçüsü sonlu olan kümeler sonlu kümeler, onların
gerdiği sigma cebiri sayılabilir ve co-sayılabilir kümelerin oluşturduğu
sigma cebiri. Ancak bu, tüm sigma cebiri değil.

Bir de sigma sonluluğu varsayımlara ekleyerek deneyin.