[MD-sorular] measure theory

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
10 Ara 2008 Çar 17:28:42 EET

Cevap cok basitmis.
Örttügüm kümeyle örten kümelerin kesisimi sonlu olmak zorunda. O yüzden hepsini tek tek elde etmeye calistigim kümeyle kesistirip bu kesisimlerin birlesimini alabiliyorum. Bu birlesim sayilabilir oluyor. Böylece her kümenin sonlular tarafindan üretilebilecegini göstermis oluyorum.
Mavi cümleyi akil edememistim. Bayram vakti kimse ugrasmadi benim sorumla zaten.

Kurbanliklara allahtan rahmet diliyorum. Basimiz sagolsun.

Tibet