[MD-sorular] Ynt: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 65, Konu 1

dede dede_47 at mynet.com
12 Ara 2008 Cum 13:58:59 EET

Sayın Murat Çağlayan;
Sorunuz da sıkıntınız nedir anlayamadım.Aşağıda, verdiğiniz serilerin
toplamlarını veriyorum.(Bu toplamlar biraz uğraşmakla kolayca
elde edilebiliyor).Bu toplamlarla verdiğiniz bağıntıda sağlanıyor.Sizin
derdiniz bu durumda nedir,ifadelerinizden çıkaramadım.
Goldbach sanısıyla ilintili olarak yaptığınız çalışmayı tam
inceleyemedim ve benim ingilizcem sizden de kötü;eğer onun türkçesini
gönderirseniz/yayınlarsanız,görüşümü bildirme şansım olur.(Benim yazınızı
tercüme edip anlayabilmem hayli zaman istiyor,o kadar zamanım
yok!)
Serilerinizin toplamları:
f1(x)=1/2 (Sin[x]+Sinh[x]);
f2(x)=1/2
(-Sin[x]+Sinh[x]);
f3(x)=1/2
(Cos[x]+Cosh[x]);
f4(x)=1/2
(-Cos[x]+Cosh[x]);
Not:Eşitliklerin en sağında olan
terimler;hiperbolik sinüs ve kosinüslerdir.Bu eşitliklerle verdiğiniz
f3(x)=(f1(x)^2+f2(x)^2)/2f4(x) fonksiyonel bağıntı sağlanmaktadır.O zaman
1000 terim ekleme çıkarma ihtiyacınız nereden doğuyor?
Selam ve saygılarımla...
                                                        A.Kadir
Değirmencioğlu