[MD-sorular] Goldbach Ýspatýna Son Eleþtirim

haydar göral hgoral at gmail.com
20 Ara 2008 Cmt 17:33:07 EET

   Yeterince büyük her tek sayının 3 asal sayının toplamı olduğunu dediğiniz
gibi Vinagradov yapmıştır ama burdaki 3 asalın da tek sayı olduğu
bilinmemektedir.Sadece bu kadar basit önermenin aslında ne kadar çok hesap
ve analiz gerektirdiğini,aritmatiği aştığını görmek için Vinagradov'un
kanıtını yolluyorum sizin söylediklerinize ek olarak.

Haydar