[MD-sorular] egriler ve dogru ispat dogru mu?

Mehmet Kaysi mkaysi at gmail.com
26 Ara 2008 Cum 17:35:41 EET

Sürekli olduğu kısımının biraz daha açıklanmaya ihtiyacı var sanırım. i'ye
bağlı bir fonksiyonun sürekliliğini nasıl kontrol ediyoruz? Mesela x
eksenine palalel doğrunun yüksekliğine göre (y'ye göre) fonksiyon sürekli
değil. Doğru yıldızdan 2 yıldıza doğru giderken değeri (karenin uzunluğuna *
a* dersek) a'den 0'a ordan da -*a*'ya atlar.
 _______
l            l
l            l
                    l            l     **
                    l            l
                    l_______l

26 Aralık 2008 Cuma 17:11 tarihinde Hasan Bilgin Bicer <