[MD-sorular] matematik dünyası abonelik

mert yazman mertyazman at gmail.com
26 Ara 2008 Cum 17:47:16 EET

Arkadaş matematik öğretmeniymiş.Aşağıda md hakkındaki görüşleri...Üzüldüm
gerçekten.

Özel dersanelerin kaç tanesi alıyor acaba??
olay kimin kaç tane aldığı ile sınırlı kalırsa M.D satmaktan çok birbirimize
sataşmaya döner iş.
Açıkçası ben M.D abonesi değilim. olmadığım için üzgünde değilim. Açıkçası
M.D yayınlanmış yada yayınlanmamış beni çokda ilgilendirmiyor. ha elimde
eski sayılarının nerdeyse hepsi var onuda belirteyim. matematik adına büyük
bir açığı kapattığını düşünüyorsak şahsi kanaatim yanıldığımız
yönündedir.(belki benim kapasitemin üstünde yazdıkları için olabilir.) insan
ihitiyaç duyduğu şeyi arar. abone olmayan kurumların ve kimselerin M.D ye
ihtiyacı olsa idi abone olurlardı abone olurdum.
http://quassifreak.googlepages.com/home
yasarfatih at ....com
Matematik Yaşam Kazanma Biçimi Değil Yaşam Biçimidir