[MD-sorular] iyi günler

esra kiroglu trabzon61_86 at hotmail.com
31 Ara 2008 Çar 12:21:34 EET

ben bayrampaşa bilim merkezinde matematik öğretmeniyim.matematiğin uygulamalı yönlerini anlatmak istiyorum gençlere(9.10.11. sınıflar) yanlız.bu konu da açıkçası yöntem belirlemiş değilim. yardımlarınızı rica ediyorum.bir de akıllı tahtamız var.bunun üzerinde matematik ve geometri ile ilgili nasıl bir program kullanabilirim. acil cevap bekliyorum.ali nesin beye mesaj atmıştım heralde gitmedi.iyi günler
Drag n’ drop—Get easy photo sharing with Windows Live™ Photos.

http://www.microsoft.com/windows/windowslive/photos.aspx