[MD-sorular] Geçişken bağıntıların sayısı

Sakin Deli sadelikin at yahoo.com
6 Oca 2008 Paz 17:57:06 EET

Merhabalar.
  (Yeni geldiğim bu yeri çok sevdim çünkü sorularıma cevap vermek için değerli zamanlarını ayıran çok saygı duyduğum matematikçilerle bir aradayım).

  Geçişken bağıntıların sayısı ile ilgili formülü araştırdım -tabi önce öğrencilerimle epey zaman harcadık- ancak bulamadım. Wikipedia'da böyle bir formülün olmadığı  / bilinmediği yazıyor.
  Gerçekten şaşırtıcı!..
  Bu konuda eminim çalışmalar yapılıyordur. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bilgilerini paylaşmak -ve böylece öğrencilerime en sıcak bilgileri ulaştırmak-  babında yardımcı olurlar mı?
  Teşekkürler ve kolaylıklar.

Sakin

Looking for last minute shopping deals?  Find them fast with Yahoo! Search.