[MD-sorular] İkinci Sayılabilir Uzaylar

ayseu at gazi.edu.tr ayseu at gazi.edu.tr
11 Oca 2008 Cum 18:55:51 EET

B ailesi alt limit topolojisinin bir tabanı olsun. O zaman her bir x için
x noktasını içeren ve [x,x+1) aralığının içinde kalan B ailesinin en az bir
B_x elemanı vardır. Ayrıca x= inf B_x olur. Böylece x farklı y ise B_x
kümesi farklı B_y olacaktır. Böylece B ailesi sayılamaz olmalı.

iyi çalışmalar

ayse uyar

MURAD ÖZKOÇ <murat7676 at yahoo.com> dedi:

> --0-1718411309-1199877274=:67254
>
> Herkese merhaba
>
>   Sizlerden aşağıdaki soru hakkındaki önerilerinizi istirham edeceğim.
>
>   Soru şu:
>
>   R üzerinde alt limit topolojisi ile donatılan uzayın ikinci sayılabilir
uzay olmadığını nasıl gösterebiliriz? Bu konudaki önerilerinizi istirham
ediyorum.

>   Saygılarımla
>
>   Murad ÖZKOÇ
>

> ---------------------------------
> Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it
now.
> --0-1718411309-1199877274=:67254
>
> <DIV>Herkese merhaba</DIV>  <DIV>&nbsp;</DIV>  <DIV>Sizlerden aşağıdaki
soru hakkındaki önerilerinizi istirham edeceğim.</DIV>  <DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Soru şu:</DIV>  <DIV>&nbsp;</DIV>  <DIV>R üzerinde alt limit topolojisi
ile donatılan uzayın ikinci sayılabilir uzay olmadığını nasıl
gösterebiliriz? Bu konudaki önerilerinizi&nbsp;istirham ediyorum.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>  <DIV>Saygılarımla</DIV>  <DIV>&nbsp;</DIV>  <DIV>Murad
ÖZKOÇ</DIV><p>&#32;
>       <hr size=1>Be a better friend, newshound, and
> know-it-all with Yahoo! Mobile. <a
href="http://us.rd.yahoo.com/evt=51733/*http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i6
2sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ "> Try it now.</a>