[MD-sorular] Rv: MD-sorular Toplu Mesajý, Sayý 113, Konu 1

Ahmet Delil ahmet.delil at bayar.edu.tr
15 Oca 2008 Sal 19:15:35 EET

Merhaba,
Benim sormaya cesaret edemedigim soruyu Kerem hoca sormus. Gercekten, bir
ogretim elemani da katilmak istese bir koseye kivrilip, ustelik yapilacak
isler varsa, tahta silme, yemek pisirme, temizlik  gibi veya daha buyuk
isler de olabilir ek bina yapimina katilmak gibi (su tesisati islerinde cok
calistim ornegin), onlara da yardim etsek...

Ali Ilik arkadasin bir ara yazdigi -yaz okullarinin derslerini videoya cekip
kaciranlara sunsak- fikri de guzeldi. Hatta, bu fikir gelistirilebilir:
Dersler interaktif olarak MD nin web sayfasindan verilebilirse, cok guzel
olur ama
olabilirligi nedir, bilmiyorum.

Sonuc olarak, 30-40 kisi ile sinirli kalmasa MD-yaz okullari? Eminim, benim
ve Kerem hoca gibi agzi acik olarak bir matematik dersini izlemeyi ozleyen
cok kisi vardir diye dusunuyorum.

Selamlar, Ahmet Delil.

Message sent using CBUWebmail 2.2.3