[MD-sorular] zaman serileri ve fft

yaz yağmuru baharizan at hotmail.com
3 Haz 2008 Sal 14:02:20 EEST

merhabalar,

benim sorum zaman serileri ve fft analizleri hakkında.

elimde on dakikalık aralıkalrda ölçülmüş on günlük sıcaklık verisi mevcut. Bu zaman serisinden trendi elimine ettim, sonrasında periyodik kısmıda çıkartmam lazım. matlab da fft komutu kullanarak bu işlemi yapmak istiyorum. fakat fft komutu ile frekans bölgesine ait genlik ve faz değerlerini buldum sonrasında nasıl bir işlem yapmam lazım,zaman serisine ait peryodik kısmı kaldırmak için,
yardımcı olursanız sevinirim, teşekkürler....

Gelen kutunuzda hiç yer kalmamasından bıktınız mı? Windows Live Hotmail şimdi size 5GB ÜCRETSİZ depolama alanı sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan alın!
http://get.live.com/mail/overview