[MD-sorular] diziler ve seriler

Ali Nesin nesin at bilgi.edu.tr
9 Haz 2008 Pzt 14:32:45 EEST

MD’de her konu islenmediginden, her sorunun yanitini MD’de bulamazsiniz.

Ote yandan, bu dergi gencler icin cikiyor. Ozellikle kapak konularina buyuk
emek veriliyor.

Hicbir maddi cikar gudulmuyor. Tam tersine... Sadece manevi cikar ugruna
bunca emek.

Bu iletisim agina uye olacak kadar matematige merakli biri bence satir satir
okumasa bile bu sayida neler islenmis diye dergiyi sayfa sayfa karistirmali.

Bu kadarini ummak hakkimizdir diye dusunuyorum.

A.

  _____