[MD-sorular] Fourier Serileri ve Sigma 1/n^2

Ali ilik aliilik at gmail.com
10 Haz 2008 Sal 22:38:20 EEST

"vahiy inmiyor ya bu adama."

Ben Euler'in peygamber olduğuna inanıyorum.

Şaka bir yana, derste hocamız -isim verebilirim: Osman Bizim- yarı şaka yarı
ciddi "Euler ve Gauss gibi matematikçilerin insan olduğuna inanmıyorum."
demişti bir keresinde.

---
MD 2006-I'in önsözü biraz da "matematikte derinlik/pat diye görmek/zamanla
görmek" kavramlarıyla alakalı yanlış hatırlamıyorsam.

a.

10 Haziran 2008 Salı 17:16 tarihinde tibet efendi <tibetefendi at yahoo.com>
yazmış: