[MD-sorular] Bilgi, yuksek lisans programi

Fati Fati fatifati28 at yahoo.com
4 Mayıs 2008 Paz 19:36:18 EEST

Bilgi üniversitesi yüksek lisans başvurusu için göndermiş olduğunuz yazı için çok teşekkür ederim. Yazının içeriğinde aklıma takılan bi kaç soru oldu:
1) Tezsiz yüksek lisansa başladım diyelim: vereceğiniz burslardan hangi koşullarda yararlanabilirim,yani
Merkez Yürütme Kurulunuz hangi şartları göz önünde bulunduracak.
2) TOEFL skorum şu an elimde yok, aslında hiç TOEFL sınavına girmedim ben.Başvurumu yapsam ve TOEFL  skorumu daha sonra getirecem desem, bunun için son gün ne zaman olur yada böyle bişey yapmam mümkün mü acaba?
Şimdilik aklımı kurcalayan sorular bunlar.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Matematik dolu günler dileğiyle...

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile..yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ