[MD-sorular] (konu yok)

Ali Nesin nesin at bilgi.edu.tr
10 Mayıs 2008 Cmt 21:16:14 EEST

Artin cismin diger aksiyomlarini nasil vermis?

Eger (K, +, 0) ve (K*, *, 1) birer abelyen grup ve 0’a esit olmayan
elemanlar icin dagilabilirlik ozellikleriyle vermisse, o zaman 0 * x = x * 0
= 0 kosuluna gerek var diye aklimda kalmis benim.

Ama standart aksiyomlarsa o zaman dedigin gibi gereksiz.

Ote yandan Emil Artin durduk yerde gereksiz bir sey yapmaz.

Ali

  _____