[MD-sorular] karmaşık sayılar

haydar göral hgoral at gmail.com
1 Kas 2008 Cmt 14:00:38 EET

    Logaritmayı exp fonksiyonun tersi olacak ve sürekli olacak bir şekilde
tanımlamak için negatif reelleri çıkarıyoruz yani logaritmanın principal
branch denen tanımlı olduğu yeri alıyoruz.Böylece logaritmayı reellerden
komplekslere genişletiyoruz,logaritma reellerde de pozitif sayılar için
tanımlıdır.

Haydar