[MD-sorular] 3 altgruplu gruplar

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
1 Kas 2008 Cmt 22:16:26 EET

Ya simdi Ali Nesin böyle söyleyince cok kolay oldu birden soru. :)
Bölme islerini falan bosuna karistirmisiz.

Ben de bir yandan soru o kadar zor olamaz diye geciriyorum icimden. Cünkü daha ikinci haftanin ödev kagidi. Kolaymis netekim.
Tabi saatlerce dogru yönde düsünüp bunu bulamam da beni düsündürüyor. Matematikci olmaktan vazgececegim, kesin.

Tesekkürler herkese.