[MD-sorular] RE: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 35, Konu 1

ahmet delil delil at hotmail.com
7 Kas 2008 Cum 02:18:29 EET

Merhaba,
Ali hocanın çabasına şapka çıkarılır (marifet iltifata tabidir).

Bence derginin temsilciliklerini sadece
öğrenci arkadaşlar değil, okul öğretmenleri ve öğretim
elemanları da yapmalı. Çünkü, öğrenci arkadaşların
yaptığı satış çabası ekonomik bir olay olarak
algılanırken, öğretim elemanlarının benzer çabası
biraz daha ikna edici olabiliyor.

Ben öğretim elemanıyım, bizim fakültede matematik bölümü yok.
Buna rağmen 110'u aşan abonemiz var. Girdiğim matematik derslerinde
MD'yi tanıtırım: Notlarınıza doğrudan etki yapan bir dergidir, abone olmak
için kararsız olan varsa abone olsun,
abone olanın ortalamasını 5 puan artırırım (şaka) gibi sözlerle
MD'yi desteklemeye çalışıyorum. Hatta, Ali hoca
bu çabamı görse nasıl gurur duyardı benimle dediğim oldu derslerde.
Yani, öğretim elemanlarının tanıtım çabası daha olumlu ve doğrudan
sonuç verebilir düşüncesindeyim. Bunun için MD editörlüğüne
iş düşüyor: Bir şekilde lise öğretmenleri ve üniversite
öğretim elemanlarına ulaşılmalı.

Ayrıca, her kütüphanede bulunması gereken bir dergi;
bu kadar az mı kütüphanemiz var ki satış bu kadar az??

Anlamadığım bir şey daha, Ali Nesin dışında
MD veya listesine yazı yazan öğretim elemanı yok gibi.
Neden ki? Öğrencilerini biraz daha cesaretlendirmek
adına yazmaları iyi olabilir görüşündeyim naçizane.
MD'yi başka üniversite çıkarsa Ali hoca da
yazmayı bırakacak diye korkuyorum, yersiz mi korkum?

Selamlar,
Ahmet Delil
(CBÜ Eğitim Fakültesi)

Arkadaslar,

Actigimiz kampanya sayesinde 15 gunde 14.000 YTL’likborcumuzu 6000 YTL’ye indirebildik.

Okulunuzda siz de bir MD kampanyasi duzenlerseniz sevinirim.Desteklenmeye deger bir dergi oldugunu dusunuyorum.

Bireysel abonelik 16 YTL. Toplu abonelik (on ve ustu) 12YTL. Aidatini odeyen TMD uyelerine 14 YTL. Bayi kapak fiyati ise 5 YTL.

Su anda her yeni cikan derginin ilk uc aylik satisi 6500. Ucayda ortalama 2000 kadar da eski sayilardan satiyoruz. Turkiye’de bu satisaulasan cok az dergi var. Ama gene de minimum duzeyde tutmaya calistigimiz giderlerlebasa cikamiyoruz (ornegin sadece iki maasli calisanimiz var). Digerleri nasilbasa cikiyor diye soracaksiniz. Cevap: Reklamla. Biz nedense reklam alamiyoruz.

Dergiyi daha fazla okutmak icin universite universitegeziyoruz ama umdugumuz ilgiyi ne yazik ki goremiyoruz.
Bugune kadar Bogazici, ITU ve Dogus’a gittik. Yarin yineDogus’ta olacagiz.
10 Kasim haftasi Sabanci’da, 17 Kasim haftasi da Yildiz’daolacagiz.
Ogrenci bize gelmeyince mecburen biz ogrenciye gidiyoruz.
Istanbul’daki universitelerden sonra diger illere degidecegiz.

Duyarliliginiz icin tesekkur ederim.

Ali

Toplu abonelik 12 degil 12,5 YTL. Yanlislikicin ozur dilerim.
A.

Get 5 GB of storage with Windows Live Hotmail.
http://windowslive.com/Explore/Hotmail?ocid=TXT_TAGLM_WL_hotmail_acq_5gb_112008