[MD-sorular] MD kampanyasi

Burak Yücesoy burakyucesoy at gmail.com
9 Kas 2008 Paz 19:33:02 EET

MD nin anlattıkları genelde ÖSS gibi sınavlarla paralel olmuyor. Hatta
MD okuyucuları ÖSS nin tek tip düşünce yapısına pek alışamıyorlar.
Örnek: Ben :)
Bu yüzden dershaneler ilgi gösterirler mi bilmiyorum yinede denemek
lazım. Yayınevleri, kitapla ilgili siteler vs. reklam vermek
isteyebilir belki ?