[MD-sorular] Abonelik programi

İbrahim YILDIZ yildizib at gmail.com
10 Kas 2008 Pzt 23:54:37 EET

Merhabalar,

Ben sizin derginizi takip eden bir okuyucunuzum. Eğer abonelik sistemi
hakkında tam olarak ne istediğinizi söylerseniz yardımcı olabilirim.

Matematik dergisine eğer nacizhane bir katkım olacak ise sevinirim.
Ben php, java dilleri iyi derecede biliyorum. Size web tabanlı bir
uygulama yazabiliriz. Ancak dediğim gibi ayrıntılar çok önemli.

Şu anki sistem - abonelik sistemi - nasıl işliyor. ( Tahmin ediyorum.
Yanılmıyorsam excel e el ile giriliyor bilgiler... )

Ve nasıl bir sistem olursa yükünüz azalır ve kolaylaşır?

Yardımım dokunabilirse sevinirim.

iyi çalışmalar...