[MD-sorular] MD satislari

Ali Nesin nesin at bilgi.edu.tr
12 Kas 2008 Çar 10:19:09 EET

MD satislari ve elimizde kalan sayilar asagidaki gibidir.

2008 satis rakamlari henuz elimizde tam olmadigi icin yazamiyorum.

Temsilcilerimizde de satilmayan MDler bulunmaktadir.

Son 3 haftada abonelikler bayagi artti (500 dolayinda saniyorum). Okullarda
ve TUYAPta stand acmaktan son aboneleri kayda gecirmeye zamanimiz olmadi.

“Diger”, buyuk olcude elden satis demektir. Zayi de dahil ama.

Goruldugu gibi MDler giderek tukeniyor. Bir an once abone olmanizda ve
eksiklerinizi gidermenizde sahsi menfaatinizedir!

Ali

Sayı

Tiraj

Yaysat