[MD-sorular] Pratik Matematik adini MD yuzunden degistirmis!

Ali Ilik ali.ilik at ugent.be
13 Kas 2008 Per 00:59:21 EET

   Ebru Hanim mesajiniz icin tesekkurler.

   Bu mesajinizi da listeye yollayacagim. Dergi yetkilileri belki
sizinle gorusmek isterler, ya da siz dergi yetkilileriyle gorusmek
istersiniz. Bir ara MD ilkogretim ogrencileri icin bir versiyon
hazirlayacakti (Bir okur mektubuna yanit olarak 'Aklimizda...'
denmisti) ama is yogunlugu, vakit meselesi vb. nedenlerden
oturu sanirim henuz hayata gecebilmis bir proje degil bu. Belki
sizinle ortak bir calisma olabilir. Baska calismalar olabilir,
bilemiyorum. Sizin calismalarinizi da yakindan bilmiyorum ama sonucta
matematikle ilgili etkinlik yapiyorsunuz anladigim kadariyla ve
genclere ulasiyorsunuz, bu onemli. Turkiye'de eksikligi uzun yillardir
hissedilen bir konuydu bunlar.

   Saygilarimla

   Iyi geceler

   Ali

   ----- Forwarded message from ebruataca at pratikmatematik.com -----
Date: Thu, 13 Nov 2008 00:40:27 +0200 From: "Ebru Ataca (PRAT?K
MATEMAT?K)" Reply-To: ebruataca at pratikmatematik.com Subject: RE:
PRATIK MATEMATIK haftasonu etkinlikleri basliyor! To: 'Ali Ilik'

   Merhaba Ali Bey, Evet elbette duyduk. Hatta etkinliklerini
Turkiye?de gerceklestiriyor oldugumuz grubun original adi: ?World of
Maths?. Kurulus doneminde de sizi cok iyi biliyordum o nedenle
adimizin Matematik Dunyasi olamayacagini bildiigmizden PRATIK
MATEMATIK koyduk adimizi. Sanirim derginizin grup uyelerine
yollamissiniz duyurumuzu, cok tesekkurler ilginize. Biz esas olarak
bakanlik onayli olarak h.iclerinde Ilkogretim okullarinda yapiyoruz
etkinliklerimizi ve cok begeniliyor etkinliklerimiz ama devlet
okullari tarafina girebilmek, hem de daha cok devlet okulu
ogrencilerinin ihtiyaci olmasina ragmen, malesef cok cok cok zor? Iyi
geceler, Ebru Ataca tel & faks: 212 325 79 10 mobil: 505 962 09 00 /
01 www.pratikmatematik.com