[MD-sorular] Organik , genetik algoritma

Mustafa Umut Sarac mustafaumutsarac at gmail.com
13 Kas 2008 Per 22:51:50 EET

Merhaba ,

Bildiginiz gibi mimaride organik tasarimlar cok revacta.

Organikten ne anlatmak istedigimi anlatmak zor , mesela bazi fraktallerde
mesela 2006 yili matematik dunyasi kapaginda gorulen gri metalik spiral.
Uzaktan bakildiginda herhangi bir spiral gibi algilaniyor ama yakindan
bakinca sanki bir kelebek kanadindan fotograf gibi gozukuyor.

Bu tip 3 boyutlu , cok miktarda tasarim uretmek istiyorum. Bir tur fantezi

Bu konularda yapilmis bir cok fraktal programi var ama ben genetik algoritma
yada evolution denilen kucuk programciklarin cok daha etkileyici sonuclar
verdigini gordum.

Bu tarz grafikleri icinde kodliyabilecegim , xp de hizli calisacak ,
ucretsiz bir program var mi ?

Tabii bir de genetik algoritma ornek kodlari gerekli bu software de
calisacak.

Selamlar ,

Mustafa Umut Sarac