[MD-sorular] Goldbach Hipotezi

Şükrü Serttop info at serpa.com.tr
28 Kas 2008 Cum 16:26:32 EET

Sayın Matematik Dünyası (md-sorular) Üyeleri

Medyada ve internette Goldbach Hipotezi'nin bir Türk tarafından ispatlanmasıyla ilgili olarak haberler çıktığı pek çoğunuzun dikkatini çekmiştir. Haberlerde bahsedilen 'Bursalı Mühendis' aynı zamanda md-sorular grubununda da üyesi olan benim, yani Şükrü Serttop.

Öncelikle haberlerin veriliş tarzına benim dışımda karar verildiğini ifade etmeliyim. Ancak medyatik anlatım bir yana haberlerde önemli bir yanlışlık yoktur.

Yazışmalarını izleyip birkaç konu dışında yazmadığım grubumuza, bu vesile ile merhaba demek istedim. Konuyla ilgili sorularınız olursa en kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım.

Herkese selam ve saygılarımla

Şükrü Serttop