[MD-sorular] soru iletme

Burcin Erocal burcin at erocal.org
10 Eki 2008 Cum 15:55:07 EEST

Merhaba,

On Fri, 10 Oct 2008 08:45:07 +0300 (EEST)
"dincer_demir" <dincer_demir at mynet.com> wrote:

> &nbsp;arkadaşlar merhaba soru iletmekte zorluk yaşıyorum. yardımcı
> olursanız sevinirim. kolay gelsin

Listeyle yasadiginiz sorunlari anlatmayi denerseniz, cozmek icin
elimden geleni yaparim.

Listemiz gectigimiz gunlerde yeni bir sunucuya tasindi. Bu tasinma
sonucunda, sizin de farkettiginiz bir cok sorun yasadik. Bunlarin hepsi
hala cozulebilmis degil. Liste, mesajlari dagitma gibi temel islevlerini
gerceklestirse de, farkettiginiz gibi, arsivler ve listeyle ilgili
ayarlari yapmanizi saglayan arayuzun Turkce cevirileri bu surecte
kayboldu. Bunlari geri getirmeye calisiyoruz.

Farkettiginiz baska sorunlar da varsa, bunlari bana liste disinda
iletirseniz sevinirim.

Ilginiz icin tesekkurler.

Burcin