[MD-sorular] Fourier

ozgan mozgan at gmail.com
22 Eki 2008 Çar 15:33:47 EEST

Merhabalar;

Signal processing (Signalprozessoren) dersi icin Fourier analizi, serileri,
dönüsümleri v.s., ayrica Delta fonksiyonu (delta dirac function) ile ilgili
konularda almancadan anlamasi cok zor oldugundan ötürü türkce olarak
internette kaynak ariyorum. Wikipedia'nin icerigine ve baglantialrina
baktim, fakat istedigim sekilde aciklayici bir kaynak bulamadim.
Üniversitelerdeki kimi calismalarin veya profesörlerin yazmis olduklari pdf
seklindeki bazi kaynaklari buldum ama onlar da tam olarak yeterli
gelmediler..

Sizlerden ricam, bildiginiz bir kaynak var ise önerebilir misiniz?

iyi calismalar,
Mehmet OZGAN

--
root at FreeBSD