[MD-sorular] karmaşık sayılar

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
31 Eki 2008 Cum 11:33:06 EET

Herhalde "yorum"dan kasit su: 2^i diye birsey biz tanimlamadan yok elbette,
ama durup dururken de tanimlanmis olamaz. Yani birisi bir yerde boyle bir
tanima ihtiyac duymus olmali ki bu tanim kabul edilmis ve 2^i denince herkes
ayni seyi anliyor. Matematikte, en azindan "modern" olmayan matematikte her
tanim bir ihtiyactan cikmistir mutlaka diye dusunuyorum, yaniliyor muyum
acaba?

Kerem