[MD-sorular] (konu yok)

gökhan gokgoz gokhan19_35 at hotmail.com
2 Nis 2009 Per 19:36:53 EEST

Soru: Bir kürenin içerisine yerleştirebilecek en büyük hacimde silindirin yüksekliğinin kürenin yarıçap uzunluğu cinsinden ifadesi nedir?

 Bu soruyu ilk duyduğumda basit bir tüevin uygulamaları olan max. min. sorusu olarak gördüm fakat, kurduğum diferansiyel denklemden yükseliği yarıçap cinsinden çekemedim. Diferasiyel denklemler çözüm metodlarına geçmeden sadece analiz bilgileriyle bunu çözebilirmiyiz, çözersek nasıl çözeriz? Yardımcı olursanız, en azından yardımcı bir fikir sürerseniz sevinirim...

Sadece e-posta iletilerinden daha fazlası: Diğer Windows Live™ özelliklerine göz atın.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/