[MD-sorular] Ynt: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 152, Konu 1

dede dede_47 at mynet.com
4 Nis 2009 Cmt 19:19:34 EEST

Sayın M.E.Ülkudaş;
Bence sorunuzda (d), (yani "Her ikiside yanlıştır") şıkkı;
2 nedenden dolayı doğrudur:
1) Kediler ortaya çıkmadan önce evren ve dünya vardı
ve "güneş doğudan doğuyordu"! Kediler daha sonra oluştular;
bu ikisi birbiriyle "kıyas" edilerek sonuç çıkarılamaz!
2)Güneş "batıdan değil"; ama "doğudan doğmaktadır!
Neden Uygurcayı "araya" sıkıştırmışsınız; pek çözemedim.
Umarım bilmediğim Uygurca ile bir "kelime" oyunu yoktur!
Ayrıca anketinizin içeriğini de beni bayağı meraklandırdı;
kısa bir açıklama lutfederseniz,kendi adıma memnun olurum.
Selam ve saygılarımla...
A.Kadir Değirmencioğlu