[MD-sorular] MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 155, Konu 1

Barış Demir barisburcin at gmail.com
8 Nis 2009 Çar 16:28:56 EEST

Cabri 3D V2 programi bu amac icin kullanilabilir. Programin deneme sürümü,
konulari aktarmak icin yeterli bir zaman verir sanirim.  Ayrica Graphmatica
ve GeoGebra programlari ücretsizdirler ve gayet kullanislidirlar..

Daha ileri düzeyde calismalar icin, http://demonstrations.wolfram.com/
adresini ziyaret edin.

Uzman yazilimlar olarak, Mathematica 6-7 ve Maple 12 kullanabilirsiniz.