[MD-sorular] Yanıtınız.

Mehmet Ozgan mozgan at gmail.com
12 Nis 2009 Paz 11:09:54 EEST

"şeyin" sonsuz kadar bölünmesi ne demek oluyor?"
bilsem, seve seve söylemek isterim.

"enerji" konumu gecilir mi, bilemiyorum. Fakat enerji türleri arasi
dönüsümü biliyorum.
Atom i$imasindaki gama i$ini enerjidir, fakat ne gibi bir enerji?
Oysa, alfa i$imasi da bir enerjidir. ..

Hic bir sey baska bir seye uymak zorunda degildir. Uyuyorsa zaten
sorun yok, uymuyorsa bi sekilde uydurulur.

Örnegin, bilgisayar. Bilginin varligi halinde 0 ve 1 tipinde iki bit
kullanilir. Fakat, bilginin yoklugunda? NULL bit. NULL, sifir demek.
Ama buradaki (bilginin yoklugundaki) sifir kavrami ile bilginin
varligindaki sifir kavrami arasinda fark ta nedir ?