[MD-sorular] Matematk Köyü Yaz Okulu

Mustafa UNAL munal1973 at hotmail.com
14 Nis 2009 Sal 16:54:12 EEST

Selam arkadaşlar. Bir sorum var. Matematik Köyündeki yaz okuluna katılmak istiyorum. Ancak lisans veya yüksek lisans öğrecisi değilim. Marmara Ünv. Fen Edb. Fakültesi Matematik Bölümü mezunuyum. Mezun olalı 10 yıldan çok oldu. Yaz okuluna kabul edilme şansım nedir? (Öğrencilerden boş yer kalırsa kabul edileceğim galiba.) Katılma nedenim; unuttuklarımı tekrar öğrenmek ve öğrenemediklerimi öğrenmek. (Geçimimi matematikle ilgisi olmayan bir işten temin ediyorum.) Yanıt verilirse memnun olacağım.

More than messages–check out the rest of the Windows Live™.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/