[MD-sorular] dimension levels.. 4d

Ali ilik aliilik at gmail.com
15 Nis 2009 Çar 18:12:00 EEST

Boyut kavramını görselleştirmekle alakalı olarak şimdiye kadar dünyada
yazılmış en iyi yazı (Nereden biliyoruz(?)) MD'nin bir sayısındaydı. 2006-I
olabilir. İki tane nokta vardı iki ayrı kürenin üzerinde. İşte bu iki nokta
birleşince 4. boyutta olacak falan denmişti.

Bilenler direkt sayıyı ve yazının adresini verebilir. Bir-iki sene önce,
MD'deki bir yazı.

Sonat Suer'in de yeni sayıda "Soyut Bir Boyut Kavramı" başlıklı 3 sayfalık
yazısı varmış, yeni sayının duyurusunda bahsedildiği gibi.

14 Nisan 2009 Salı 21:01 tarihinde delininkalemi at gmail.com <