[MD-sorular] Kitaptan

dede dede_47 at mynet.com
16 Nis 2009 Per 18:04:47 EEST

Matematik Severlere;
Martin Aigner ve Günter M.Ziegler'in yazıp;
A.Muhammed Uludağ'ın duru, temiz bir Türkçe'yle
çevirisini yaptığı "KİTAP'TAN DELİLLER" isimli kitab,
Istanbul Bilgi Yayınlarından çıkmış. Ederi 20 TL (indirimli)
Kitap matematiğin bir çok ilginç konusunu "sembol fetişizmine"
boğmadan rahat anlaşılır bir anlatımla okura sunuyor.
Konular güzel anlatılmış; tek sevmediğim tarafı, kitabın kare olan
fiziksel boyutu; bu boyutta kitabı "kesinlikle" almazdım ama
içindekiler o kadar ilgimi çekti ki, çaresiz almak zorunda kaldım.
(Bilmem ki, baskıda kare boyut niçin seçilmiş?)
Matematik dostlarına duyurmak istedim...
Selam ve saygılarımla..
A.Kadir Değirmencioğlu