[MD-sorular] constrained optimizasyon problemi

barýþ uðurcan barisevren19 at yahoo.com
23 Nis 2009 Per 20:08:01 EEST

acaba soruyu matris degilde acik formda yazmaniz mumkun mu?  hem F i hem de g yi acik formda yazabilir misiniz? bir de (T*W)(i) ne demek? ya da K ve ve N nin kucuk oldugu, mesela 1 veya 2, durumda matris olarak degilde sistem olarak yazarsaniz daha iyi anlasilir diye dusunuyorum. Yalniz sadece bakildiginda sanki soru Lagrange carpanlari (lagrange multipliers) gibi duruyor.  Matlab da denediniz mi: http://www.mathworks.com/products/optimization/.

baris