[MD-sorular] CİN-İSTAN/SONUÇ BİLDİRİSİ

Ali ilik aliilik at gmail.com
24 Nis 2009 Cum 18:16:54 EEST

*"NOT :* Aman aman bu aperatif zinhar alkolsüz bir içit,
doğal meyva suları kokteyli, serencebin şerbeti,
irem bağ meyvaları sepeti, süt akan kevser ırmaklarından
iksir-i ilahi.
Ya bunlar da ne dir ki ?
*İşte size* *bu kez matematik dışı güzel bir
genel kültür / Türk Kültürü sorusu .."*

*YANIT:* IMAMIN ABDEST SUYU.

24.04.2009 tarihinde MEHMET ERSEN ULKUDAS <meulkudas at hotmail.com> yazmış: