[MD-sorular] CİN-İSTAN/SONUÇ BİLDİRİSİ

Ali ilik aliilik at gmail.com
25 Nis 2009 Cmt 00:01:49 EEST

Sayın Mehmet Bey,

Listeye renk kattınız. Listenin en sevilen ismi sizsiniz. Bu tartışılamaz.
Listeye matematik alanında çok büyük katkı yaptığınızı düşünüyorum. Her
sorunuzda limit, grup, cisim teorisi, fonksiyonel analiz gibi matematiğin
değişik alanlarından en güzel soruları görmekteyiz. Geçen diferansiyel
geometride yönlü türevle ilgili soruma verdiğiniz yanıt çok güzeldi. Liste
birden renklendi. Saygılar. Hörmetler.

24.04.2009 tarihinde MEHMET ERSEN ULKUDAS <meulkudas at hotmail.com> yazmış: