[MD-sorular] MD Forum ile ilgili

berat okutan tazi55 at hotmail.com
27 Nis 2009 Pzt 00:22:06 EEST

Çok güzel bir forum gibi gözüküyor. Ayırdığınız zaman ve emek için çok teşekkürler.
Ali hocanın da bu konuda bize yardımcı olacağını düşünüyorum, forumda MD ismini kullanmak çoğumuza gurur veren bir durum olurdu. Bu listedeki herkesi foruma yazmaya davet ediyorum.
Bu sitede verilebilecek herhangi (makul ölçüde tabi :) ) bir sorumluluğu almaya hazır olduğumu bildiririm.