[MD-sorular] bu listede yanıtı bilinen sorular sorulmaz

Ali ilik aliilik at gmail.com
28 Nis 2009 Sal 18:48:22 EEST

Sevgili Ersen Ülküdaş,

Bu listede yanıtı bilinen sorular sorulmamaktadır. Çok nadir sorulur. O da
soruyu soran kişi hatırı sayılı kadar bilgi sahibidir ve iyi niyetli bir
paylaşım yapmak istiyordur da öyle sormuştur, vb.. Ancak, hergün, yanıtını
bildiğiniz soruları sormaktan vazgeçin lütfen.

Hergün yazmanızdan ya da üslubunuzdan değil fakat yanıtını bildiğiniz halde
yazmanızdan ve bunun niyetinden bahsediyorum. Herkes gençleri gaza getirmek
için böylesine bir üslupla yazmaya kalkarsa burası nice olur. Tamam arada
olabilir, ben de yaptım. Hatalar oldu. Üslubundan tutun da ukalalığına kadar
bu listede hertürlü iğrençliği yaptım ve ne anlayışlı insanlar var ki hala
burada yazabilme özgürlüğü veriliyor bana. Ama hatalarımızdan ders
çıkaralım.

*Bir de karşınızdakine herhangi bir konuda ders vermeye kalkıyorsanız
o kişinin konu hakkında bilgi düzeyi hakkında az-çok fikir sahibi
olmalısınız.* MD'ye, Matematik Köyü'ne ve buraya inanılmaz emekleri geçmiş
ve halen geçen, çok başarılı bir arkadaşımıza sıralamadan tutun da olmayana
erginin latincesinin açılımına ve ingilizce bilmişliği taslamaya ve daha
nice şeylere kadar detaylı açıklamalar yazarak ders vermeye kalkışmışsınız.
Büyük bir yanlış bu. Bu yanlışların aynılarını geçmişte ben de yaptım.

Yaşınız ve eğitiminiz bu yanlışları görmeye fazlasıyla yeter. Lütfen gerçek,
öz karakterimize dönelim ve bize yakışanı yapalım.

Aslında MD'nin tüm sayılarını okumadan buraya yazmak içimize sinmemeli...

Biliyorsanız, bildiğiniz konuda merak ettiğiniz soruları sorun, sorulursa da
sabırla bekleyip öyle öz ve matematiksel bir yanıt verin ki o zaman sizi
takdir edelim derdiniz takdir edilmekse. Ha ben de yazıyorum arada ama
bunların çoğunun tiyatro olduğunu söyledim. Ciddiye alıp yanıt verenler
oluyor... Ya da tiyatro diyerek durumu kurtarıyorum(!)

Saygı ve Sevgilerimle

Sade vatandaşın biri