[MD-sorular] AŞKIN

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
30 Nis 2009 Per 10:03:11 EEST

Evet gorunuse bakilirsa, eger isim benzerligi yoksa kendisi 1969 senesinde
ODTU'den doktora derecesi almis. 47 sayfalik bir tez yazmis. Demek ki
eskiden tezler boyle oluyormus, simdi genellikle daha uzun oluyor. Tezin
basligina bakilirsa ayni zamanda meslektasim galiba kendisi. Ali Ilik'in
fake'i degilmis yani.

Kerem