[MD-sorular] KAMYON ŞOFÖRÜ ORTA OKUL MEZUNU AMCAMDAN GÜZEL BİR SORU

Muharrem SEVER muharremsever at gmail.com
26 Nis 2009 Paz 22:48:27 EEST

Amcam kullandığı kamyonda bulunan silindir şeklindeki benzin tankı
içerisindeki benzin miktarını litre cinsinden öğrenmek istiyo.

Önce ben basit bir soru olarak düşündüm ama biraz uğraşınca sıkıntı yaşadım.

"Amcacım ben biraz bakayım istediğini yapabilirsem söylerim" derim.

Soru çok hoşuma gittiğinden sizlerle paylaşmak istedim

Özellikle matematiğin güncel hayatta kullanılması ve orta okul mezunu
amcamın sorusunun beni zorlaması hatta halen çözememiş olmam çok hoşuma
gitti.

Soruyu ekte gönderiyorum.

İlgilenen ilgilenmeyen tüm MD'lilere şimdiden çok çok teşekkürler.